Vic

Then Silence - Kjartan Salvesen

Sailorsheavenmusic:

*袁某某Joanna我有时候,特别想念某一个人,或许这个人其实并不是那么重要了,但是就是挺想念,我也怀疑过,是否只是想念曾经过去的自己,后来觉得不是,因为没有这些“某一个”人的陪伴,我可能什么也不记得,不过还好,这种想念就像痉挛一样,虽然疼痛,过会儿就好。

*秋原家的豆花叔在绝望之时 总有那么一个声音将你引入属于自己的理想国,那里杂草丛生荒无人迹,却有着最纯粹的自己......

Then Silence

It's not about tomorrow
无关明天
forget about today
忘记今天
doesn't matter any way
有何所谓
you've turn a pain to sorrow
你已将我的伤痛化为悲哀
I think i lost debate
我想我们已失去你
(but) We miss you
我们想念你
i can't under what's been done
事已无法挽回
For game is over
游戏已终结
then silence
只剩下寂静
So you say your last goodbye
你最后一次道别
and leave the world behind
把一切留在身后
and pray,you never let them down
祈祷你从未让他们失望
when you look up to the sky
而当你抬头望向天空
the angels start to cry
天使开始为你哭泣
for you You're singing
她们在放声吟唱
Never gotta to tell you
我从未曾告诉你
I wish you have known
我希望我已明白
we should've been gone
我们应该一起走
I never said how well you
也从未说过你是如何
leled me into life
将我领入你的生活
I miss you
我想念你
sometimes it's worse So they know
有时这思念更深 于是她们都明白
they let it go~,
她们会让它继续
then silence.
那寂静
So you say your last goodbye
你最后一次道别
And leave the world behind
把一切留在身后
And pray,you never let them down
祈祷你从未让他们失望
when you look up to the sky
而当你抬头望向天空
the angels start to cry
天使开始为你哭泣
for you You're singing .
她们在放声吟唱
all of the angels are singing
当天使吟唱之时
You walk in a grace of light
你消失在上天恩赐的光芒之中
I know in my heart You're still with me.You're still alive
但我的心知道你仍停留在那里陪伴着我 那个栩栩如生的你
So you say your last goodbye
你最后一次道别
And leave the world behind
把一切留在身后
and pray,you never let them down
祈祷你从未让他们失望
The angels start to cry
天使开始为你哭泣
for you were singing it out.
他们是在为你吟唱
so you say you love's goodbye
你最后一次道别
and leave the world behind
把一切留在身后
and pray,you never let them down
祈祷你从未让他们失望
when you look up to the sky
而当你抬头望向天空
the angel start to cry
天使开始为你哭泣
for you were singing it out.
他们是在为你吟唱


评论

热度(7)