Vic

Remember Me - Ivan Torrent

ღ MaiLi ღ:

【我的爱,由你而生,铭记这一切,誰也不曾忘记誰】

《remember  me 》——记住我

Once upon a time there was a charming prince
遥远的曾经,有一位迷人的王子
warm soul and arms of steel
身似精钢,心如炽焰
but luckless on his love
然而,却在爱途屡遭不幸
Once upon a time an angel prayed for him
遥远的曾经,一位守护神为他祈祷
they had a destiny
他们的命运由此种下
Remember it...
为尘世所铭记

Please, remember it...
请铭记这一切```
Though shadows tried to keep
虚影还妄欲挽留
Our hearts away forever
但我们的心早已消散于永恒
It never came true
幻梦泡影,未曾触及
My love was within you
我的爱,由你而生
Once upon a time there was an evil hag
遥远的曾经,有一位邪恶的女巫
was known as Lady Dark
她,就是黑暗女王
Who made me wonder...
我不禁苦苦思索
And before I knew it, she poisoned my heart
早在我恍然大悟前,我的心已被她毒害
and drowned yours with this sorrow
然后用哀伤漫及于你
And you're gone
你已一去不返
And I'm just torn
我心如刀绞
Please Forgive me
请你原谅我```
please forgive me
请你原谅我```
Don't be apart of me
不,不要离我而去```
I'll keep remembrance of you
我会时刻铭记你的所有
Until heaven takes me with him
知道天堂将我带离人世
I'll need to survive
我需要继续活着
Without your love
哪怕你的爱已不复存在
Please remember me
请你,记住我
Please remember me
请你,记住我
Just remember me
一定要记住我
Cause I'll remember you
因为,我绝不会遗忘你


评论

热度(9)