Vic

Gone - Michl

蒲公英:

存档灵魂:

Gone
说走就走


【歌词】


Damn
Thought I was someone
Thought we were something
It's always hard to understand
When every feeling
Leaves with no reason
Can't even balance no more
Cause I put all my weight on you
见鬼
我以为我会是谁
我以为我们曾有什么
捉摸不定的情感
总让人难以理解
离别说来就来
生活失去平衡
因为你是我的重心。

But you're gone
Don't care how much I try
You're gone
And I'm not too surprised
You're gone
When you're all that's on my mind
你说走就走
不理会我的努力
你说走就走
我已经习以为常
你说走就走
也带走了我的心。

You're gone
You're gone
你说走就走
头也不回的走了。

Damn
I poured the concrete
You laid the ceiling
And it hurts to tear it down
But our home is empty
And all of the memories
I keep trying to erase
But I spent all my change on you
见鬼
我倾其我所有
你却摧毁一切
你伤害了我,击垮了我
我心空空荡荡
我试图想抹去
过往所有记忆
但我已彻底为你改变。

But you're gone
Don't care how much I try
You're gone
And I'm not too surprised
You're gone
When you're all that's on my mind
你说走就走
不理会我的努力
你说走就走
我已经习以为常
你说走就走
也带走了我的心。

You're gone
You're gone
你说走就走
头也不回的走了。

How did a feeling so strong
End up just feeling so wrong?
Answers to questions I want
为何炽热的情感
最终却付之一炬
我想要你的回答。

But you're gone
Don't care how much I try
You're gone
And I'm not too surprised
You're gone
When you're all that's on my mind
你说走就走
不理会我的努力
你说走就走
我已经习以为常
你说走就走
也带走了我的心。

You're gone
You're gone
你说走就走
头也不回的走了
走吧,走吧
人总要学会孤独。


评论

热度(10)