Vic

Breathe - Fleurie

存档灵魂:

Breathe
窒息


【歌词】


I hear the sound, echoes beneath
Angels and skylines meet
And I'm straining to reach
The light on the surface, light on the other side
万籁之音回荡,来自我脚下大地
天使飞越天际
舒展想象翼膀,竭尽全力与之翱翔
光芒普照大地,光明照亮来世黑暗。

I feel the pages turning
I see the candle burning down
Before my eyes, before my wild eyes
I feel you holding me, tighter I cannot see
When will we finally
世界揭开新篇
蜡烛滴泪燃尽
在我眼前浮现,在我狂乱双眼前呈现
感觉你抱紧我,紧紧的令我窒息迷离
直到最终的永远

Breathe, breathe, breathe
Breathe, breathe, breathe
呼吸,呼吸,双目紧闭
呼吸,呼吸,窒息迷离

 

I feel the pages turning
I see the candle burning down
Before my eyes, before my wild eyes
I feel you holding me, tighter I cannot see
When will we finally
世界揭开新篇
蜡烛滴泪燃尽
在我眼前浮现,在我狂乱双眼前呈现
感觉你抱紧我,紧紧的令我窒息迷离
直到最终的永远

Breathe, breathe, breathe
Breathe, breathe, breathe
呼吸,呼吸,双目紧闭
呼吸,呼吸,窒息迷离


评论

热度(38)