Vic

Blues Is My Wailin' Wall - Mighty Mo Rodgers

存档灵魂:

Blues is my wailing wall
蓝调是我哭诉的墙


【歌词】


Blues is my wailing wall.x3
I hear it call to me, I hear it call.x2
蓝调是我哭诉的墙
我听到它的召唤,我听到它的召唤。

And the rodgers who goes to his roll, they go to the wailing wall.
I gotta warn him, son, so profound,
I can always hear it call x2
罗杰斯全身扑倒在地,向着哭诉的墙祈祷
我必须要提醒他,孩子,一定要深刻体会
蓝调是我哭诉的墙
我一直听到它的召唤。

Blues is my wailing wall. x3
I hear it call to me, I hear it call. x2
蓝调是我哭诉的墙
我听到它向我召唤,我听到它的召唤。

I hear voices across the ocean.
I hear mourning across the sea
Millions of doctors wanna build up houses
they whisper in memory x2
那声音穿海越洋回响我耳畔
我听到相隔沧海的遥远哀伤
数以百万的医生想要去治愈
他们的轻声细语还回荡脑海。

Blues is my wailing wall x3
I hear it call to me, I hear it call x2
蓝调是我哭泣的墙
我听到它向我召唤,我听到它的召唤。

To the dark of nowhere taken
Blues people were born
Blues is abuse, it's a land of sea
Blues is the truth, and we'll set you free x2
走向无尽黑暗
诞生蓝调歌手
弹奏忧郁蓝调,如烟波浩渺中一块大陆
蓝调歌唱真理,我们将会让你重获自由。

(come...)
来吧......

Come to me I hear it call x2
Blues is my wailing wall.
I hear it call to me, I hear it call.
快步向我走来,我听到它的呼唤
蓝调是我哭诉的墙。
我听到它向我召唤,我听到它的召唤。

No more pains
No more dreams
Blues is my wailing wall
I hear it call to me, I hear it call
不再痛苦
不再梦呓
蓝调是我哭泣的墙
我听到它向我召唤,我听到它的召唤。


评论

热度(40)