Vic

We Can't Stop - Hobbie Stuart

sweetest:

「耳朵怀孕」生活由我们缔造~

开口秒跪!《We Can't Stop》是一首经典,单曲曾在美国iTunes即时排行榜上六小时光速登顶,并在英国空降登顶,而我最喜欢这一版。

 

歌词:

Red cups and sweaty bodies everywhere
每个人手中都有个红色的酒杯,他们汗流浃背、热情如火
Hands in the air like we don't care
双手在空中摇摆着,我们已经脱离世俗
Cause we came to have so much fun now
因为现在,有太多有趣的事情正等着我们
Got somebody here might get some now
多邀请些人来与我们一道疯狂吧
If you're not ready to go home
如果你还没准备回家
Can I get a hell no
我可以准备玩的疯狂么?

Cause we gonna go all night
因为我们注定要玩通宵
Till we see the sunlight alright
直到我们看见太阳升起
la da da di don't you wanna be
不想一起来么
Dancing with Miley
跟着Miley一起跳舞
Doing whatever we want
做一些未曾做过的事情


We can't stop
我们不能停下
And we won't stop
我们不会停下
Can't you see it's we own the night?
你看见了么?这只属于我们的夜晚
Can't you see it we who bout' that life
见识到了么?人生由自己选择
We can't stop
我们不能停下
And we won't stop
我们不会停下
We run things, Things don't run we
是我们主宰世界,而非世界主宰我们
We don't take nothing from nobody
做真实的自我,不受他人拖累
Aahhhh


Know you got a roommate,
听说你有了一个新室友
Call me when there's no one there
当那里没人的时候叫我吧
Put the key under the mat
把钥匙放在地毯下
And you know i'll be over there
你明白我会出现在那里
I'll be over there
我会出现在那里
Baby,i'll be over there
宝贝,我会出现在那里
I'll be hitting all the sports that you ain't even know was there
我会清理得不留痕迹甚至你都无法发现
Patient in my watin' room
在我的房间里耐心地等
Never pay attention to the rumors and what they assume
不要关注他们弄虚作假的谣言
Until them girls prove it
直到女孩们证实
I'm the one that never get confused
我是个从不困惑的人
Cause baby,you are my everything
因为,宝贝你就是我的一切
You all i ever wanted
我想得到的一切
We could do it real big
我们可以爱得轰轰烈烈
Bigger than you ever done it
颠覆你的以往世界
You'll be up on everything
你将会熟知这一切
Other hoes ain't ever on it
没有其他人能做到这一点
I want this forever
我会永远渴望
I swear i can spend whatever on it
我发誓,为此我不惜付出任何代价
'cause she hold me down
因为我深陷于她
Every time i hit her up
每见她一次就深陷一分
When i get right
在我清醒的时候
I promise that we gon' live it up
我承诺我们要尽情狂欢
She made me beg for it
她使我为此恳求
Till she give it up
直到她放弃
And i say the same thing every single time
我也一直说着同样的话
We can't stop
我们不能停下
And we won't stop
我们不会停下
Can’t you see it's we own the night
你看见了么?这只属于我们的夜晚
Can’t you see it we who bout' that life
见识到了么?人生由自己选择
We can't stop
我们不能停下
And we won’t stop
我们不会停下
We run things,things don't run we
是我们主宰世界,而非世界主宰我们
We don't take things from nobody
做真实的自我,不受他人拖累
Ouaahhh


And loving the crew
她们爱我带来的男人们
They loving the crew
她们要吻这些伙计
Loving the crew
她们要吃这些兄弟
Loving the crew
她们要上这些哥们
Why'cause they loving the crew
为何偏跟着我带来的男孩们
Loving the crew
她们爱小伙们

Ouaahhh

Take your nose off my keyboard
停下,不要在叨扰我
What you bothering me for?
什么,你干嘛要打扰我呢
There's a room full of lovers
去吧,恋人们都在呢
What you bothering me for?
嘿,干嘛非要跟着我呢
This ain't no f-ckin sing-along
这不是我该死的独唱
So girl,what you singing for?
那么姑娘在为谁歌唱
It's cause we blowing like a C4
我们会如炸弹样炸开
Got my heart blowing like a C4
让我的伙计们都炸开
Why 'cause they loving the crew
为何偏跟着我带来的男孩们
loving the crew
她们要玩弄这些兄弟
loving the crew
她们爱小伙们

评论

热度(246)