Vic

Stupid Love Song - Morrie

sweetest:

「安静流淌的少女情怀」

韩国歌手Morrie,不但人漂亮,歌声也可爱。这首歌曲由她自己作词、作曲,可谓才女。

 

歌词:

There are so many songs
有好多歌
that won't be sung
无人唱起
But my lips refuse to sing
我也不愿吟唱
It is the end of the day seems so grey
天色将晚暮霭沉沉

The brightest light
最亮的光
turns to nightmare
化为梦魇
You may be the one I never forget
你是我忘不了的人呀
You say I'm stupid always
你说我总那么傻
But place your head on my heart
可要是把你的头放在我的心口
still beat so fast
心跳会那么快呀
I did a stupid things
我做了些傻事
There's something
你的眼睛里
in your eyes that's
有些东西
saying tonight
说着今夜
I had a dream
我做过的梦
That's easy to see
它们非常浅显
More than anything I ever felt
比我以往的感觉都更明晰
I was in love with you
我这是爱上你啦


There's something
你的眼睛里
in your eyes that's
有些东西
saying tonight
说着今夜
I had a dream
我做过一个梦
That's easy to see
它们非常浅显
More than anything I ever felt
比我以往的感觉都更明晰
I was in love with you
我这是爱上你啦
Always I call you way too many names
我叫起你总是花样百出
Cause I can't define feeling
只因不懂如何诠释我对你的感觉
Please you should stop me
请你阻止我吧
before I lose way
在我迷路之前
Don't lie and fake a smile
不要说谎 也别假笑
There's something
你的眼睛里
in your eyes that's
有些东西
saying tonight
说着今夜
I had a dream
我做过一个梦
That's easy to see
它们非常浅显
More than anything I ever felt
比我以往的感觉都更明晰
I was in love with you
我这是爱上你啦
Every night feeling like
每个晚上都觉得
I'm falling down
我在坠落
Now all the lights
如今所有的灯光
are blinding my eyes
都冲我的眼睛闪烁
More than anything I ever felt
比我以往的感觉都更明晰
I was in love with you
我这是爱上你啦

评论

热度(140)