Vic

Nothing to No One - Gin Wigmore

存档灵魂:

Nothing to No One
空 虚 面 对 空 无


【歌词】


I am aiding, I go in, no fading
Till your eyes close before we go in love
They say it's tragic, turnings come to plastic
Closest thing to magic, watching you become
My light, my dark, my everything
我在疗伤,我在躲避, 悲伤却未曾淡去
当你双眼紧闭时,我们已彼此深爱
他们说这就是一场悲剧,形同陌路形同虚设
这是魔力见证的时刻,每当你浮现在我眼前
你就我的光,我的黑暗,我的全部。

(Chorus)
Yeah, I bleed just like everyone
But I feed off a different one
I'm built all of broken bone
I'm nothing to no one
Will your ghost stay here in the dark?
So close, while I fall apart
When you go, I will keep your heart
I'm nothing to no one but you
是的,我像所有相爱的人儿,呕心沥血
但是我却要面对一个完全不同的人
在飞灰湮灭中重塑我爱
空虚如我面对空无的你
是否你的魂魄在黑暗中陪伴我?
如此亲近,而我就要分崩离析
当你离去,我将追随着你的心
除非有你,不然我什么也不是。

Lately, deeper in your dowry
Eerie like your starry song that came to mind
I feel the glass door quicker and the lights down
Back into the shadows, to another life
最近,更是深陷你的曾经过往
荒诞的如你璀璨的歌回荡脑海
我能感觉到玻璃门迅速的关闭,光线暗淡
走进阴影,走进另一个生命体。

(Chorus)
(Second chorus) - (...) 
When you go, I will keep your heart
I'm nothing to no one
I am nothing
I am nothing
I am nothing
I'm nothing no one but you.
当你离去,带走了我的心
空虚面对空无
我什么都不是
我什么都不是
我什么都不是
除非有你,不然我空虚面对空无。


评论

热度(9)