Vic

Ember (Radio Edit) - WhoMadeWho

Persist:

存档灵魂:

Ember
余 火 未 烬

 

【歌词】

 

If you say that you are free
Come out and be it here with me
Come out and be it here with me
如果你说你自由自在
就出来和我呆在一起
快出来和我呆在一起。


If you feel like having fun,uh uh uh
You can say no one till you've done time with me.
如果你感觉到快乐无比
就请你告诉我,
只有我才能够让你尽兴。

If we say nothing's going on,
We can be walking in the sun,
We could be walking in the sun,
如果我们感到无所事事
就让我们漫步在阳光下
就让我们漫步在阳光下。

Like an ember growing to a flame.
You could be living in the same hole as me
就好像灰烬又复燃
我们可以共处一隅。

If you say that you are free,
Come out and be it here with me
Come out and be it here with me
如果你说你自由自在
就出来和我呆在一起
快出来和我呆在一起。

If you feel like having fun,uh uh uh
You can say no one till you've done time with me.
如果你感觉到快乐无比
就请你告诉我,
只有我才能够让你尽兴。


评论

热度(18)