Vic

Fuerteventura - 点姬络

Sailorsheavenmusic:

Fuerteventura

You're always such a fool
我亲爱的小傻子
And in your eyes so blue
透过你湛蓝如深海的眼眸
I see the life I never had before
我预见了前所未有的人生
Do you remember when
还记得吗
We used to live things separate
我们曾把生活与现实分离
We hadn't met or thought
不曾经历或思索
That could be possible
这也许是可能的
I'm glad you had your life
庆幸你拥有自己的生活
So good to listen to your past
听你娓诉过往亦是美事
All of those things brought you
而它将你带到我面前来
With me and now we're two
你我天作之合
You're always such a fool
我亲爱的小傻子
And in your eyes so blue
透过你湛蓝如深海的眼眸
I see the life I never had before
我预见了前所未有的人生
You always talk so smooth
你的声线柔和悦耳
And in your voice, so true
那带给我真实感的声音
I hear the dream
是我从未拥有过的梦境
I never had before
从未
But if I try to think Of something better than this
但是请允许我再细想 是否有比这更美好的事呢
Heaven comes down
从天堂降落
And reminds the luck we live
我们能活下来真是很幸运啊
You're always such a fool
我亲爱的小傻子
And in your eyes so blue
透过你湛蓝如深海的眼眸
I see the life I never had before
我预见了前所未有的人生
You always talk so smooth
你的声线柔和悦耳
And in your voice, so true
那带给我真实感的声音
I hear the dream
是我从未拥有过的梦境
I never had before
未曾有过

评论

热度(3)