Vic

Heartbreak Warfare - John Mayer

Sailorsheavenmusic:

Heartbreak Warfare

Lightning strikes
闪电闪烁
Inside my chest to keep me up at night
击中我的内心,让我整夜无眠
Dream of ways
希望能通过某种方法
To make you understand my pain
让你了解我的痛苦
Clouds of sulfur in the air
硫磺色的云遮住了天空
Bombs are falling everywhere
爆炸般的声音充满整个世界
It's heartbreak warfare
这是为心碎而战
Once you want it to begin
一旦你引起这场战争
No one really every wins
那么永远不会有人真正胜利
In heartbreak warfare
在这场战争中
If you want more love
如果你想要更多爱
why don't you say so
为什么不说出来
If you want more love
如果你想要更多爱
why don't you say so
为什么不说出来
Drop his name
写下他的名字
Push it in and twist the knife again
再颤抖着扔掉,伤疤再次被揭开
Watch my face
看着镜中的自己
As I pretend to feel no pain
努力掩饰自己痛苦的感受
Clouds of sulfur in the air
硫磺色的云遮住了天空
Bombs are falling everywhere
爆炸般的声音充满整个世界
It's heartbreak warfare
这是为心碎而战
Once you want it to begin
一旦你引起这场战争
No one really ever wins
那么永远不会有人真正胜利
In heartbreak warfare
在这场战争中
If you want more love
如果你想要更多爱
why don't you say so
为什么不说出来
If you want more love
如果你想要更多爱
why don't you say so
为什么不说出来
Just say so
只是说出来而已


How come the only way to know how high you get me
怎么才能知道你从我这获得多少快乐
is to see how far I fall
这样做只不过是看我从多高跌落而已
God only knows how much I'd love you if you let me
只要你愿意,只有上帝知道我有多爱你
but I can't break free at all
可我却不能突破这些心理障碍
It's a heartbreak
这是心碎


I don't care if we don't sleep at all tonight
我不介意整晚不睡
Let's just fix this whole thing now
我只想让我们弄明白整件事
I swear to God we're gonna get it right
我向上帝发誓我们会越来越来好
If you lay your weapon down
只要你放下武器
Red wine and ambien
准备红酒和浪漫的装饰
You're talking shit again it's heartbreak warfare
你却再次咒骂起来
Good to know it's all a game
多希望这只是场游戏
Disappointment has a name it's heartbreak warfare
但结果却令我如此失望


评论

热度(5)