Vic

Am I That Easy To Forget - Jim Reeves

Sailorsheavenmusic:

*发乎情而止于礼的爱情总是那么优雅 令人回味无穷 略带伤感却又暖意绵绵 有如《罗马假日》有如《廊桥遗梦》有如我和你的最初......

Am I That Easy To Forget

They say you've found somebody new,
有人說,你有了新的伴侶。
But that won't stop my loving you.
但那不能阻止我繼續愛你。
I just can't let you walk away,
我只是不能讓你離開。
Forget the love I had for you.
忘記我對你的這份愛。

Guess I could find somebody, too,
假如我也可以找到另外一個愛的人。
But I don't wan't no one but you.
但是我誰也不想要,除了你。
How could you leave without regret?
你怎能這樣毫無遺憾的離開?
Am I that easy to forget?
難道這樣容易的就忘記我了嗎?

Before you leave be sure you find
你離開我之前肯定會出現。
You want his love much more than mine.
你愛他勝過愛我。
'Cause I'll just say we've never met,
因為我只會說,我們從未相遇過。
If I'm that easy to forget.
如果那麼容易的就忘記了我。

Before you leave be sure you find
你離開我之前肯定會出現。
You want his love much more than mine.
你愛他勝過愛我。
'Cause I'll just say we've never met,
因為我只會說,我們從未相遇過。
If I'm that easy to forget.
如果那麼容易的就忘記了我。
If I'm that easy to forget.
如果那麼容易的就忘記了我。

评论

热度(30)