Vic

Lies - Jane XØ

Leslie:

侯官:

你牙齿里有棵青菜:

好听的电子乐~已经成为我的手机铃声~

人总是愿意相信自己想相信的东西,即使是糖衣炮弹也心甘情愿~感情里最害怕的就是忽冷忽热,捉摸不定,让人没有安全感~如果缘分到了就敞开心扉去迎接ta吧~不要盲目试探测试ta~真诚最重要~

Lies       Jane XØ

Oh it drives me mad
这要把我逼疯了
You're the best I never had
你是我最美好的遇见
But I always had you through the night
每天夜深人静都会想起你
Did I go too far?
我是不是太过分了?
If I did then I was wrong
如果这是我的错
Should've known this happens every time
早知道每次都会这样(想起你)

When I thought we were just warming up
当我以为我们渐渐熟悉
You were turning so cold
你却变得冷漠
If I think I'm in love
我想我可能深陷进去了
I'm the only one who'll ever know
只有我自己知道
Well maybe it was in my mind
也许你只存在我的脑海里
And if I ever told a lie
如果我编造了谎言
I'd lie and say that you were mine
欺骗自己, 你是我的
And if I ever told a lie
如果我编造了谎言
I'd lie and say that you were mine
欺骗自己, 你是我的

Yeah you started this
然后你让我的幻想破灭
Took me down and I gave in
我只好妥协让步
Said it's over, then you're all over me
说是缘分已尽,但你又迷恋上了我
Could you promise me
你能否给我承诺
Never promise me a thing
你从未承诺我任何事
Cus I hear the things I want to believe
我只想听到我愿意相信的事
When I thought we were just warming up
当我以为我们渐渐熟悉
You were turning so cold
你却变得冷漠
If I think I'm in love
我想我可能深陷进去了
I'm the only one who'll ever know
只有我自己知道
Well maybe it was in my mind
也许你只存在我的脑海里
And if I ever told a lie
如果我编造了谎言
I'd lie and say that you were mine
欺骗自己, 你是我的
And if I ever told a lie
如果我编造了谎言
I'd lie and say that you were mine
欺骗自己, 你是我的
I'd lie and say that you were mine…
欺骗自己, 你是我的
I'd lie and say that you were mine…
欺骗自己, 你是我的
I'd lie and say that you were mine…
欺骗自己, 你是我的
I'd lie and say that you were mine…
欺骗自己, 你是我的
I'd lie and say that you were mine…
欺骗自己, 你是我的
I'd lie and say that you were mine…
欺骗自己, 你是我的


评论

热度(29)